annawinqvist

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Winqvist - 30 december 2011 22:11

Ahapp...
till Åsa imon då...Med BÄSTA Sara (älskar dig!)!!!  
och då ska vi träffa nga utav saras kompisar...kul!!

hehehe har inte så mkt att skriva
Men jag har haft en jättekul dag idag

med Bästa Gabriella (älskar dig!)!!! 

Aja ni får HaDet braa...PÖÖZZZZ 


// AnnaWinqvist  
 

Av Anna Winqvist - 30 december 2011 20:50


Ahapp...
då gör man inte så mkt...förutom att vara med bästa GABRIELLA!!  

Vill bara säga att du är UNDERBAR!!!  

Hadet!! 
// AnnaWinqvist

  
Av Anna Winqvist - 29 december 2011 21:40


Jag och min kompis (gabbi) har gjort en ny header!
visst är hon duktig! 

HaDet!   
//AnnaWinqvist

 
Av Anna Winqvist - 22 december 2011 15:36

Kolla denna brudens blogg!!
det är en jättesööt tjej som jag önskade att jag kände bra!!
för du värkar så underbar!!!   
EMELIE!!    
 
Sööt liten Huddingebrud!! 
 http://huddingebruden.webblogg.se/

Av Anna Winqvist - 22 december 2011 15:19

Ahapp kör ett länkbyte med Ida!! 

En SÖÖT chey som har skaffat blogg, så kolla den!!! 
 

  www.idanice.devote.se

Av Anna Winqvist - 22 december 2011 15:05

Jaha då har man träffat nga kompisar idag då
vid nam Sara, Gabbi och Emma och vi hade rätt så kul och sen så drog vi te coop!
och sen drog vi hem...emma och sara drog hem, jag hängde med gabbi... ;P
men iaf så skulle gabbi till kungs sen...och nu är jag sj och har tröööök!! ;((
Men ska iaf vara med Gabbi sen när hon kommer hem!!!!! 

Men ni får HaDet så bra!! 

Pözzzzzzz
//AnnaWinqvist  

Av Anna Winqvist - 21 december 2011 11:26

Nu gör jag ett länkbyte igen
med min söta och underbara kompis Melinda!!! Ni måste kolla bloggen!

http://melindaborjesson.bloggo.nu/

   

Av Anna Winqvist - 20 december 2011 16:01

Kola denna bloggen, d är min sööööötsate undrebaraste kompis Sara
jag gör ett länkbyte med henne!

Kola den bloggen, för det är en bra och najs blogg! 

www.sariii.bloggo.nu
   

Presentation


Jag heter Anna Winqvist, jag är en riktig BELIBER, o så klart så ligger fotboll 1 på listan, i love football, men inte bara det, min underbara vänner oxå, och jag gillar att blogga oxå, så hoppas att ni kommer följa min blogg, det skulle jag uppskata!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards